Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015

Δημιουργική γραφή


Δημιουργική γραφή
Μισώ-αγαπώ, μισο-αγαπώ.
Σήμερα πια σε απόσταση ασφαλείας από τον Αύγουστο μπορώ να το δημοσίευσω.

Πιάνεις την πένα, αρχίζεις να γράφεις κι όποιον πάρει ο Χάρος. Δημιουργική γραφή. Γράφεις χωρίς να σκέπτεσαι. Γράφεις ό,τι έχεις μέσα σου και ορμάει να βγει έξω. Η πένα γίνεται γροθιά και το χαρτί σάκος του μποξ. Δημιουργική γραφω-ψυχοθεραπεία.

Και ιδού το αποκύημα. Το βλέπει μια κριτικός (τέχνης) και λέει: δυνατό, κραυγαλέο, πικάντικο, αλλά θα πάθουμε κατάθλιψη, έχεις καμία χαρούμενη έκδοση; Σε χρόνο dt νάτη και η αισιόδοξη έκδοση.
Διαβάστε την πρώτη.

Μισώ τον Αύγουστο.
Μισώ τον Αύγουστο γιατί όλοι οι φίλοι μου λείπουν.
Μισώ τον Αύγουστο γιατί ή οικογένεια μου λείπει. 
Μισώ τον Αύγουστο γιατί ακόμη καικο ή μάνα και ο πατέρας μου και τ αδέλφια μου λείπουν.
Μισώ τον Αύγουστο γιατί είτε πρέπει να τον δουλέψεις σχεδόν ολόκληρο για να πας κουτσουρεμμένες διακοπές, είτε να πας κουτσουρεμμένες διακοπές για να  γυρίσεις να δουλέψεις τον Αύγουστο.
Μισώ τον Αύγουστο γιατί είμαι εργασιομανής και μισώ να κάνω διακοπές.
Μισώ τον Αύγουστο γιατί μου τον  αφήνουν μισό.
Μισώ τον Αύγουστο γιατί κάνει ζέστη (άκυρο γιατί πάω ψηλά στο βουνό)

Να και η δεύτερη. Παρατηρήστε ομοιότητες και διάφορες μορφολογικές, δομικές, εννοιολογικές. Επίσης παρατηρήστε τις αντιθέσεις.

Αγαπώ τον Αύγουστο.
Αγαπώ τον Αύγουστο γιατί όλοι οι φίλοι μου λείπουν σε διακοπές και περνάνε καλά.
Αγαπώ τον Αύγουστο γιατί ή οικογένεια μου λείπει στη θάλασσα και περνάει πολύ καλά. 
Αγαπώ τον Αύγουστο γιατί ακόμη και ή μάνα και ο πατέρας μου και τ αδέλφια μου λείπουν και περνάνε τρί-καλά.
Αγαπώ τον Αύγουστο γιατί όσο και να δουλέψεις, θα πας διακοπές.
Αγαπώ τον Αύγουστο γιατί είμαι εργασιομανής και πρέπει να ξεκουράζομαι καλά στις διακοπές.
Αγαπώ τον Αύγουστο γιατί θέλω και ’γω να γίνω Καίσαρας.
Αγαπώ τον Αύγουστο γιατί κάνει ζέστη (άκυρο γιατί πάω ψηλά στο βουνό)

Και τώρα άσκηση: διαλέξτε κάποιο μήνα  και δοκιμάστε τις δυνάμεις σας στην αυτόματη γραφή. Δώστε μια αισιόδοξη και μια απαισιόδοξη έκδοση.  Και δεν κλέβουμε: ό,τι γράψουμε σε 20 λεπτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: