Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2017

REVOLUT

Προσοχή:
Απαιτείται πλέον αυστηρότατος έλεγχος ταυτοπροσωπίας. Θα σας ζητηθεί να ανεβάσετε μέσα από την εφαρμογή φωτογραφία ταυτότητας ή διαβατηρίου ή διπλώματος οδήγησης ΚΑΙ μια selfie.

Για οποιοδήποτε πρόβλημα, μέσα από την εφαρμογή πιέστε support και θα σας βοηθήσουν αμέσως (εργάσιμες ώρες Αγγλίας).
εγκαθιστούμε την εφαρμογή


Δημιουργώ προφίλ με τα πραγματικά μου στοιχεία. Όνομα και επώνυμο πρέπει να συμφωνούν με αυτά του ελληνικού τραπεζικού λογαριασμού μου.
Δημιουργώ 4 ψήφιο pin.

Τα
πιο χρήσιμα κουμπιά.
1 η εικόνα του λογαριασμού
2 τα στοιχεία της κάρτας
3 υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο. Αν έχετε πρόβλημα, πληκτρολογείτε το πρόβλημα (είναι chut) και σας απαντούν σε πραγματικό χρόνο, λειτουργεί εργάσιμες ώρες Αγγλίας.
4 απο εδώ στέλνω σε/ ζητάω από φίλους χρήματα
5 απο εδώ προσθέτω χρήματα στην κάρτα μου με τρεις τρόπους:
α) από πιστωτική (το αποφεύγω)
β) αυτόματα (το ξεχνάω)
γ) με έμβασμα ως εξής:

Για να φορτίσω την κάρτα, εκτελώ έμβασμα από τον ελληνικό τραπεζικό λογαριασμό μου προς τον αγγλικό λογαριασμό. Από την ηλεκτρονική τραπεζική της ελληνικής τράπεζας πληκτρολογώ
ΙΒΑΝ
BIC
Ονοματεπώνυμο δικαιούχου= beneficiary
Προσοχή στα σχόλια βάζω το reference number

Τα χρήματα θα φανούν στην κάρτα μετά από 2-4 εργάσιμες ημέρες ων.

Χρήματα από/προς φίλους.
Επιλέγω αν θα στείλω ή θα ζητήσω χρήματα και εμφανίζονται όλοι οι φίλοι μου που έχουν revolut.



Αν  ξεχάσω το pin

Δεν υπάρχουν σχόλια: