Σάββατο, 4 Φεβρουαρίου 2017

REVOLUT

εγκαθιστούμε την εφαρμογή


Δημιουργώ προφίλ με τα πραγματικά μου στοιχεία. Όνομα και επώνυμο πρέπει να συμφωνούν με αυτά του ελληνικού τραπεζικού λογαριασμού μου.
Δημιουργώ 4 ψήφιο pin.

Τα
πιο χρήσιμα κουμπιά.
1 η εικόνα του λογαριασμού
2 τα στοιχεία της κάρτας
3 υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο. Αν έχετε πρόβλημα, πληκτρολογείτε το πρόβλημα (είναι chut) και σας απαντούν σε πραγματικό χρόνο, λειτουργεί εργάσιμες ώρες Αγγλίας.
4 απο εδώ στέλνω σε/ ζητάω από φίλους χρήματα
5 απο εδώ προσθέτω χρήματα στην κάρτα μου με τρεις τρόπους:
α) από πιστωτική (το αποφεύγω)
β) αυτόματα (το ξεχνάω)
γ) με έμβασμα ως εξής:

Για να φορτίσω την κάρτα, εκτελώ έμβασμα από τον ελληνικό τραπεζικό λογαριασμό μου προς τον αγγλικό λογαριασμό. Από την ηλεκτρονική τραπεζική της ελληνικής τράπεζας πληκτρολογώ
ΙΒΑΝ
BIC
Ονοματεπώνυμο δικαιούχου= beneficiary
Προσοχή στα σχόλια βάζω το reference number

Τα χρήματα θα φανούν στην κάρτα μετά από 2-4 εργάσιμες ημέρες ων.

Χρήματα από/προς φίλους.
Επιλέγω αν θα στείλω ή θα ζητήσω χρήματα και εμφανίζονται όλοι οι φίλοι μου που έχουν revolut.



Αν  ξεχάσω το pin

Δεν υπάρχουν σχόλια: